Karantän - dag 19

Hej igen!
Lovade Sverige-uppdatering och ja, det händer väl inte allt för mycket i dessa karantän-tider.. Just nu kamperar jag hos min vän Sara i dalarna ett tag. Det blir mest matlagning, netflix och ligga vaken halva natten och prata om allt mellan himmel & jord, och det är väl bra mysigt det! :)
Helgen efter jag kom hem till Sverige hämtade jag hem mitt lila yrväder igen, och som jag saknat henne! Vi har varit iväg några ggr och tränat. Som hundägare är ju inte riktigt Corona ett hinder eftersom vilken gräsplätt som helst duger för lite apportering eller några skyltar rally ;)
På min youtubekanal har jag ju senaste tiden postat från min USA-resa, men nu ska det (såklart) fortsättningsvis handla om hundträning. Valde därför att döpa om den till LifewithEasy precis som vårat instagramkonto, gå gärna in och kika på videorna! Om du som läser dessutom själv är hundmänniska får du gärna lämna en kommentar här nedan med din egen kanal/blogg/annat konto :)
Tänkte avsluta med att slänga in några bilder från min resa hem, höörs!

(null)

(null)
Mellanlandade på Heathrow i England i ca 2 h
(null)
Redo att kliva på sista flyget mot Sverige 
(null)