Los Angeles here I come!

Jag ska, äntligen och återigen, få besöka staden jag föll direkt för när jag kom hit till Amerika! 😍 
Eftersom storstäder inte är min grej blev jag verkligen överraskad över hur jag direkt gillade den stora stora LA. Kanske är det för att jag längtat i så många år efter att få komma hit, kanske är det för att jag kände att jag på något vis "kom hem". En lite annorlunda känsla men det känns bara så rätt nu när jag har landat här i SB och kan reflektera lite.
Jag och min vän Nora drar redan i eftermiddag och när vi kommer fram ska vi checka in på samma hostel i Hollywood jag bodde på när jag kom hit. Helgen är i princip planerad, med lite tid över för att vara spontana såklart. Det ska verkligen bli så kul! 🤩
Bjuder på några återblickar från min senaste vistelse:
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)