Totally silence

Heej!
Det var inte igår jag skrev. Varför? Jag vet inte helt ärligt. Men jag har väl försökt skriva några gånger men kommit av mig helt enkelt😅
Det har varit fullt upp i skolan nu ett tag, och på min lediga tid går jag till stranden och bara är, käkar en sallad och dagdrömmer lite..💭
Som ni vet gick jag upp två nivåer i skolan och förra veckan var det dags för B2.2. Men jag insåg efter bara ett par dagar att det var alldeles för svårt.. Så igår började jag istället I B2.1 och det känns hittills mkt bättre. Ibland bara måste jag sänka prestationskraven och acceptera att jag inte kan klara allt även om jag vill och tycker att jag borde. Nog om det. Just nu sitter jag på bussen påväg till min första lektion som börjar om ca en halvtimme. Det är lovat fint väder idag och jag ska luncha med min fd rumskompis Lisa när vi slutat skolan, det ska bli kul🥰
 
Puss & kram Sverige 🇸🇪 
(xoxo to every non-swede reading this!)