Homesick

 
Hemlängtan kommer och går. Just nu har den varit rätt ihållande, men jag känner att lika mycket som jag vill åka hem prick NU så vill jag stanna här för alltid.. Som tur är finns ju sociala medier och möjligheten att ringa och prata gratis på Messenger är guld 📱📲 
 
Idag fick jag dock en påminnelse hemifrån, en födelsedagspresent från min kära mor, och det blev genast lite jobbigt igen💔 (men självklart vart jag glad och överraskad!)
På paketet stod det som innehåll:
 
Candy  
Bracelet
0,525kg
300kr
 
Min första tanke var "ska jag få ett godisarmband på 525 gram - för 300kr!?" 😅
Men riktigt så var det ju inte för i paketet låg två Kexchoklad och två Ahlgrens Bilar påsar och ett jättefint armband med gravyr 😍
 
(null)     
 
(null)
 
(null)
 
" To my daughter, I wish you the strength to face challenges with confidence along with the wisdom to choose your battles carefully. I wish you adventure on your journey and may you always stop to help someone along the way. Listen to your heart & take risks carefully. Remember how much you are loved. I am so proud of you. "
 
Tack mamma för att du inte förvarnade det minsta och jag satt där 10 min innan class och lipade så jag fick bära 🕶 resten av lektionen. 
Jag älskar dig ❤️